Diskuse

Trauma z Velikonočního pondělí..

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mě je nějaké Velikonoční pondělí u ..... ;-)

1 0
možnosti

Bývala to s.anda. Nečekala jsem trpně. Kluci mě museli nejdřív najít, nebo dohnat. Jednou mně maminka na Velikonoce půjčila silonky, to byla sláva! Pak mě ale Franta nešetrně švihl pomlázkou přes nohy. Přes ty úžasné silonky! Vytrhla jsem mu "šlahačku" a seřezala jsem ho jak žito. Tak jsem si nadlouho sjednala respekt.:-)

1 0
možnosti

Hm, u nás se nepolévá vodou ani voňavkou, otevírá se jen někomu a chodí se jen do rodin, kde jsou "mrskači" vítáni. Mně vždy bylo líto, že za mnou přislo kluků málo, protože jsme bydleli až na konci vsi. Moji synové chodili za spolužačkami a sestrami svých kamarádu. U sousedů naproti nikdy neotevřeli, ale naši kluci vždy řekli - tam už ani nezvoníme, šli jsme tam jen ze slušnosti, taková holka nic moc, co si o sobě myslí, kašleme na ni.

Letos už mám nařezané pěkné vrbové proutky, aby tatínci měli pro vnoučky. Vnučky zase musí mít zásobu pentliček, které budou přivazovat. Když se pomlázka provádí s citem pro míru a ne jak nějaká hovada, tak to zdaleka není zvyk hodný zavržení. Já jako starší sestra jsem se vždy přitočila k bráškovi, když přišel domů a hned - ukaž co ti dali, dej mi taky něco;-)

2 0
možnosti

Pokud se Vám to tak líbí, a pokud to mají rády i vnučky- pak jistě není důvod to nedělat. Příspěvek nesměřoval k zavržení, ale zamyšlení a podpoře vlastních způsobů. Přeji krásné prožití Velikonoc! :-)

1 0
možnosti