Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Za prizivnici vas nepovazuji, ale stat vam daruje 4000 kc mesicne. To neni spatny.

2 0
možnosti

Nedaruje. Sociální pojištění za mne nikdo neplatí- tím, že jsem si vybrala být s dítětem a rodinou; jsem se zřekla možnosti 4 let důchodového pojištění (ledaže bych si ho doplácela sama). Jsem ráda, že alespoň nemusím odvádět zdravotní pojištění (a jak jsem psala, tak toho ani nezneužívám a aktivním přístupem k vlastnímu zdraví a zdraví mé rodiny ze zdravotního pojištění čerpáme minimálně). Ženy, které jdou do práce a dají dítě do školky, mají od státu také výhody, např. cenově zvýhodněnou péči o děti ve školkách (poslední rok dokonce zadarmo), slevu na dani za školkovné.. Čili žádné 4000 mi nikdo nedaruje, ani nejsem nijak zvýhodněná oproti jiným rodičům.

0 0
možnosti

článku jsem dala karmu. Ale jen vás chci upozornit, že pokud nejste na mateřské (či v jiném přesně vyjmenovaném postavení, kdy za vás zdravotní platí stát), tak zdravotní pojištění si platit musíte, a ́t už naše zdravotnictví využíváte nebo ne - jinak vás to i s penále můžu vyjít dost draho

2 0
možnosti

Děkuji za upozornění- jsem v přesně definovaném postavení "osoba pečující o dítě do 7 let", takže opravdu nejsem plátce zdravotního pojištění..

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 432x
Miluji přírodu, prostor, svobodu. Ráda chodím po horách a fotím. Občas taky něco napíšu ;-)

Seznam rubrik